Известие

Collapse
No announcement yet.

Днес май си отиде една Алфа 159 !

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Днес май си отиде една Алфа 159 !

    След уговорка с колегата Bobo, бях приет в сервиза му за премахване на еврокарантиите. Грабнах се в 5 сутринта от Сливен и към 9:00 бях пред сервиза му в София. Вдигнахме колата и отдолу петно антифриз. Предположенията - необезвъздушена, препълнена с антифриз. Маркучите са твърди на допир. Не съм вдигал капака след обслужването на колата. Свършихме работата по колата и той вика дай да видим да я обезвъздушим. Ама аз понеже укъснях доста, а имах ангажимент за вечерта реших да тръгна...и пляссс...на 178 километра от София - съобщение за прегрят двигател и веднага да загася колата. Слизам вдигам капака всичко мокро. Антифриза избил през казанчето. Наливам 2 литра дова колкото имах...изчаках да поизтине и тръгнах леко да видя какво става...след 2 километра пак почна да вдига градус. Загасих...пътна помощ и сега си е удома в безсъзнание. Пали си и върви. Но от тук нататък май прогнозите не са добри !
    Амин !

  • #2
    Ако си късметлия ще минеш с една гарнитура само и проверка на глава, но ако неси много късметлия сценария има доста различни епизоди...
    Пожелавам ти бързо и лесно да я вдигнете на крака и да и се радваш
    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

    Comment


    • #3
      Не плашете човека. Не знаете колко е каран един 2.4 JTD с блокирала водна помпа без никакви последствия за двигателя, ама никакви. Вече е на 10 000км след прегряването, никакви гарнитури и глави не са пипани.

      Та най-добрият случай не включва сваляне на главата. Не се вкарвай във филми.
      1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

      Comment


      • #4
        Я сподели мнение, от какво са му твърди маркучите според теб.....
        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
          Я сподели мнение, от какво са му твърди маркучите според теб.....
          Ако водната помпа е сдала багажа няма циркулация на антифриза и започва да прегрява. След като прегрее се вдига налягането, поради което се втърдяват маркучите и започва да изхвърля антифриза през капачката, тъй като от високо налягане клапана се отваря. Ако са твърди преди да е прегряла причината е друга...
          Alfa Romeo 164 TS Super 1997
          Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDm 20V Sportronic 2005
          Alfa Romeo 166 FL 2.4 JTDm 20V 2004 - EX
          Alfa Romeo 164 TS Super 1995 - EX

          Comment


          • #6
            Ловя бас, че главата е напукана като на дърт ром петите
            Fiat Punto 1.4GT 1996
            Hyundai Tucson 2.0 2007
            Renault Clio 1.5 2019

            Comment


            • #7
              Егати, нали уж 1.9 бяха идиотоустойчиви, дуракоустойчиви, неразрушими, вечни, железни, непоклатими...а накрая кво стана....утре я вкарвам в бокса да видим кво става.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                Ловя бас, че главата е напукана като на дърт ром петите


                Даа определено на колегата ще му хареса сравнението ти ма май само то ще му хареса , без първата част от изречението
                Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
                Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
                Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от mitkosoft Покажи съобщение
                  Егати, нали уж 1.9 бяха идиотоустойчиви, дуракоустойчиви, неразрушими, вечни, железни, непоклатими...а накрая кво стана....утре я вкарвам в бокса да видим кво става.
                  Е кой е виновен,че му е дошло времето да опърди гащите

                  изпратено чрез Tapatalk,от S6
                  Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                  Comment


                  • #10
                    изпратено чрез Tapatalk,от S6
                    Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от mitkosoft Покажи съобщение
                      Егати, нали уж 1.9 бяха идиотоустойчиви, дуракоустойчиви, неразрушими, вечни, железни, непоклатими...а накрая кво стана....утре я вкарвам в бокса да видим кво става.
                      Принципно по-рядко мрат по тоя начин е сравнение с 2,4 (аз си помислих, че е такава) но има и такива случай.
                      А пък и беше добре да упоменеш какъв мотор е все пак.
                      Fiat Punto 1.4GT 1996
                      Hyundai Tucson 2.0 2007
                      Renault Clio 1.5 2019

                      Comment


                      • #12
                        Железото си е ... железо!
                        Маторът не е виновен, че е останал/оставал без охлаждане. Все пак е метал. Ако всичко е в ред е доста здрав 1.9 ..

                        Общо взето ситуацията е бял кахър .. за нула време и приемлива сума ще стъпи пак на пътя и ще му се радваш.

                        Да е човек да го жалим .. па то е железо
                        Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
                        Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
                        Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

                        Comment


                        • #13
                          То, че ще я правя, ще я правя. Няма да я продам като предния собственик. Ех мама му и батали господ да ги...Стане им нещо по колата и веднага продават.

                          ---------- Post added at 18:31 ---------- Previous post was at 18:19 ----------

                          Днес цял ден седя на колата буквално. Значи първо обезвъздуших от пробките на слух излезе доста въздух...долях вода...запалих мотора достигна работна температура, радиатора се напълни с вода перката се включи обаче в движение пак изхвърля антифриза през казанчето...помислих, че съм долял повече отколкото трябва...запалих и почнах пак да карам...известно време проблеми няма - не изхвърля нищо. Карам си аз и оп стрелката за градусите взе да се вдига и то доста рязко...слизам вдигам капака перката на радиатора върти слагам си ръката да видя кво духа и установявам, че въздуха е студен ама студен със температурата на околния въздух...което означава, че няма вода в радиатора а в момента не изхвърля вода от никъде. Въпросите са:
                          1. Защо изведнъж се образува въздух и радиатора не се пълни - може би термостат ?
                          2. Когато пък е отворил термостата изхвърля вода през казанчето ?

                          Comment


                          • #14
                            На 155цата имах проблем с въздух във водния радиатор. Оказа се теч от радиаторчето за парното. От там вкарваше и въздух във системата.
                            Alfa 156FL засилена
                            Aprilia Shiver..т'ва е моторо Баце
                            ALFA ROMEO 155 Super 2.0 16V
                            e.x.HONDA CBR 929RR-152hp

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от mitkosoft Покажи съобщение
                              То, че ще я правя, ще я правя. Няма да я продам като предния собственик. Ех мама му и батали господ да ги...Стане им нещо по колата и веднага продават.

                              ---------- Post added at 18:31 ---------- Previous post was at 18:19 ----------

                              Днес цял ден седя на колата буквално. Значи първо обезвъздуших от пробките на слух излезе доста въздух...долях вода...запалих мотора достигна работна температура, радиатора се напълни с вода перката се включи обаче в движение пак изхвърля антифриза през казанчето...помислих, че съм долял повече отколкото трябва...запалих и почнах пак да карам...известно време проблеми няма - не изхвърля нищо. Карам си аз и оп стрелката за градусите взе да се вдига и то доста рязко...слизам вдигам капака перката на радиатора върти слагам си ръката да видя кво духа и установявам, че въздуха е студен ама студен със температурата на околния въздух...което означава, че няма вода в радиатора а в момента не изхвърля вода от никъде. Въпросите са:
                              1. Защо изведнъж се образува въздух и радиатора не се пълни - може би термостат ?
                              2. Когато пък е отворил термостата изхвърля вода през казанчето ?
                              Водна помпа сменявал ли си, и какво точно значи премахване на евро карантиите ?
                              Fiat Punto 1.4GT 1996
                              Hyundai Tucson 2.0 2007
                              Renault Clio 1.5 2019

                              Comment

                              Working...
                              X